2009. június 25., csütörtök

Először szédültem a lúgos víztől

Megvettük a gyönyörű, digitális kijelzős, „beszélni is tudó” vízionizáló gépünket, amin beállítható sima tisztítási funkció, savasítás, és lúgosítás több fokozatban.

Én a végletek embere vagyok, ha valamibe belefogok, akkor azt csinálom teljes gőzzel. Szóval elkezdetem inni a lúgos vizet, aminek volt négy fokozata… természetesen a negyedik fokozatúval kezdtem. Gondoltam had szóljon!

Egy napon belül erős fejfájás kezdett gyötörni, és kicsit még szédültem is. Gyanús volt, hogy pont a vízívás megkezdését követően jelentkezett a rosszullét. Felhívtam tehát a céget, akiktől vásároltam, hogy megtudjam, mit tudnak erről mondani. Hátha valami gond van a géppel.

Mint kiderült ezek szokványos méregtelenítési tünetek, melyek a lúgos vízben lévő nagy mennyiségű oxigén miatt jelentkeznek. Pontosan ezért van benne a használati útmutatóban, hogy a lúgos víz fogyasztását fokozatosan kell felépíteni. Talán el kellett volna olvasnom…

Tehát 2-3 napig az 1-es, 2-3 napig a 2-es és utána lehet csak a 3-as és 4-es fokozatú vizet inni. Ezzel elkerülhetők az intenzív méregtelenítési tünetek. Hát igen, ne legyünk olyan hamariak!

Miután megértettem, hogy miről van szó, fokozatosságra intettem magam. A mellékhatások szinte azonnal megszűntek, és nyugodtan állíthatom, hogy sokkal egészségesebbnek, energikusabbnak és ezáltal boldogabbnak is érzem magam azóta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése