2009. június 30., kedd

Fogantatás után

Hurrá, gyermeket várok!!! De most akkor hogyan tovább?!- tehetik fel maguknak a kérdést a kismamák, mikor végre –esetleg talán hosszú szenvedés, és sok-sok terhességi teszt elhasználása után- megtörténik velük a csoda.

Ez egy rendkívüli állapot, ahogy elkezd fokozatosan kifejlődni egy új önálló kis lény a testünkben. Először csak látjuk, ahogy elkezd gömbölyödni a hasunk. Majd jelentkeznek az első kontaktusok, amikor elkezd rugdosódni, és reagálni arra, hogy mit eszünk vagy hogyan érezzük magunkat.

Neked, mint anyának mostantól kezdve sokkal felelősség teljesebben kell gondolkodnod. Például a buszon célszerű elfogadni az ülőhelyet, mert egy váratlan nagy fékezés végzetes lehet.

Beszélj hozzá, mesélj neki, énekelj, és főleg: érezd jól magad!!! NE STRESSZELJ!
Sokan nem is tudják, hogy a stressznek van az egyik legnagyobb immunrendszer romboló hatása.

Itt olvashatsz erről részletesebben
.

Továbbá ne felejtsük el, hogy egy egészséges szervezet rendkívül „okos”. Figyeljük a jelzéseit, mert semmi sem véletlenül történik. Figyeljünk, és tanuljuk meg értelmezni.
Például én vegetáriánus vagyok alapvetően. Az igazat megvallva nem is szeretem a húst. És vércsoportom szerint sincs szüksége a szervezetemnek rá. Mégis kismamaként éltem-haltam a sült csirkecombért. Viszont ha valaki édességet kíván, akkor nem csoki és cukor az, amire szüksége van, hanem vitamin és ásványi anyag hiány az, amiben szenved.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése