2009. augusztus 11., kedd

Vizet iszok és bort prédikálok!

Sokat beszéltem már a lúgosítás és a vízfogyasztás fontosságáról.

De hogy bizonyítsam is mindezt, egy nagyszabású kísérletbe bocsátkoztam.

Ugyanis az igazat megvallva a szülés után bizony rajtam is maradt 5 kg plusz az előző súlyomhoz képest, mint nagyon sok kismamán. Egyébként eredetileg is volt rajtam kb. 7-8 kg felesleg.

Úgy döntöttem, hogy a PH csoda című könyv nyomán drasztikus lúgosításba fogok.


Teszem mindezt úgy, hogy a napi lúgos víz mennyiségemet 3-ról 4-5 literre emelem, és az általam elfogyasztott étel 70%-a nyers zöldség.

A kisfiam 7 hónapos, és még teljesen anyatejes. Ezért nagyon nehezen hoztam meg ezt a döntést. Mi lesz, ha elkezd a szervezetem méregteleníteni? Hisz minden bekerül a tejbe is.

De aztán mondtak nekem valamit, ami meggyőzött. Természetesen a fokozatosság elve mellett is juthat némi lerakódás a tejbe, de cserébe a helyes táplálkozás következtében egy sokkal táplálóbb tej lesz még így is. Hisz a helytelen táplálkozással is csupa szenny ment át, és azon nem aggódtam annyira, mikor édességhez vagy kenyérhez nyúltam.

Szóval elkezdtem egy intenzív nyerszöldség plusz lúgos víz kúrát két hete. Terveim szerint leírom majd, hogy milyen eredménnyel jártam.

Egyelőre csak annyit, hogy máris sokkal jobb a közérzetem.
Napközben nem érzem folyton, hogy amint elalszik a baba, nekem is azonnal pihennem kell, mint ahogy már születése óta éreztem. Hisz valljuk be, nem sok éjszakát aludtam eddig teljesen megszakítás nélkül át karácsony óta!

Arról nem beszélve, hogy már 4 kg-tól rögtön meg is szabadultam, miközben nem éhezek, és tejem is van továbbra is bőséges mennyiségben.

Én ezt a lúgos vizet iszom.>>>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése