2009. július 13., hétfő

Az istenek gyümölcse újszülött kortól





A babáknak születésükkor még nem igazán működik jól az emésztőrendszere. Ez a fiúkra fokozottan érvényes. Ezért van úgy a köztudatban, hogy a fiúk szinte mindig hasfájósak az első pár hónapban.

A mi kisfiunk sem lógott ki a sorból. Az első héten vért izzadtunk vele, annyit sírt szegény.

Aztán besokalltam. Na, csak nem hagyom, hogy szenvedjen hónapokig, amíg be nem áll az emésztése!

Már ismertem és én folyamatosan fogyasztottam Zenthonikot, aminek a fő összetevője a mangosztán.

Ez egy különleges thaiföldi gyümölcs. A különlegessége a meglepő mértékű antioxidáns tartalmában rejlik.

Egyszer egy orvosi konferencián hallottam, és egy életre megjegyeztem a következő helyes kis összehasonlítást.

Egy alma antioxidáns tartalma 100g-ra vetítve 207 egységnyi, egy őszibaracké mindössze 170… Viszont a mangosztáné több 10 000-re tehető!!! Döbbenetes!

Gondoltam, ha valami, hát ez biztosan segít a problémánkon. Tehát elkezdtem adni neki reggel egy fél mokkáskanállal az „istenek gyümölcséből”, ahogy Thaiföldön mondanák. Majd emeltem napi kétszer félre.
Pár nap után már sokkal kevesebbet sírt, de valamiért nem nagyon tudott könnyíteni magán. Ezért még növeltem kicsit az adagját. Végül napi háromszor kapott egy teáskanállal.

Kb. másfél hét alatt minden problémánk megszűnt. Azóta roppant kiegyensúlyozott, mosolygós és beszédes baba. Ami pedig az üvegben maradt annak nagy hasznát vette a család többi tagja. Mi ezt a mangosztán italt használtuk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése