2009. július 26., vasárnap

Öntsünk tiszta vizet a pohárba!

Sajnos, ma Magyarországon ( és persze a világ más részein is) az általános az, hogy az emberek nem isznak elegendő mennyiségű és minőségű vizet.



Az a szomorú, hogy a ma embere már annyira elszokott a vízivástól, hogy már nem is érez igazán szomjúságot. Vagy legalább is a rossz beidegződésnek hála, összekeverjük az éhséggel.

Így nem csak, hogy nem jut a szerveztünk elegendő vízhez, de még tovább terheljük azáltal, hogy felesleges többlet kalóriával „fárasztjuk”. Ami felesleges többletsúlyhoz vezethet.

Emlékszem, mikor én kb. másfél éve eldöntöttem, hogy odafigyelek a megfelelő mennyiségű és minőségű víz ivására, eleinte szinte öklendezve nyeltem az akkor nagyon soknak tűnő 3 literes mennyiséget nap, mint nap.

Aztán egyszer csak elkezdtem érezni, hogy szomjas vagyok. És már nem a vízivás jelentette a megpróbáltatást, hanem annak az elhagyása jelentette volna.

Arról nem is beszélve, hogy a gyermekáldás is váratott magára addig, amíg erre el nem kezdtem odafigyelni. És meggyőződésem, hogy nagyon sok asszonytársamnak csak ennyit kellene megtennie a siker érdekében, ahelyett, hogy idejekorán a mesterséges megtermékenyítéshez folyamodna.

Egy próbát megér, nem? Mit veszíthet?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése