2009. július 31., péntek

Két legyet egy csapásra!




Gyermekkoromban azt hittem, hogy az teljesen normális, hogy egy héten csak egyszer volt székletem.

Felnőtt fejjel tanultam meg, hogy ez nagyon egészségtelen, hisz rengeteg méreganyag rakódik le és pang a végbélben, és ez számtalan betegség okozója lehet.

Ettől kezdve nagyon sokat szenvedtem, hogy orvosoljam a helyzetet. Napi szinten használtam végbélkúpot. Ami sajnos rövid idő alatt rászokást eredményez. Aztán forró vizet ittam reggelente. Mondanom sem kell micsoda élmény volt!

Most felkelés után iszok általában másfél liter vizet. De a székletem már 2-3 dl-től megjön.

Továbbá candidás is lettem, ami a fenti problémámmal szoros összefüggésben alakult ki. Az állandó kellemetlen szájszagról már nem is beszélve, és hogy az mennyi szenvedést okozott. Nem beszélve a depresszióról, fáradékonyságról, rossz közérzetről, amelyek mind-mind a candida következményei voltak.

A candida ellen a vízfogyasztás mellett a megfelelő táplálkozásra is odafigyeltem. Az édességről és minden nemű szénhidrátról le kellett teljesen mondanom egy időre, és főleg nyers zöldséget és gyümölcsöt fogyasztanom, így lúgosítottam.

No, és persze sok vizet ittam. (Akkor még nem tudtam a lúgos víz létezéséről, pedig az lett volna az igazi aduász! )


Engem azzal fenyegettek, hogy a candidából kigyógyulni nem lehet, csak esetleg szinten tartani.

Tévedtek!

Már évek óta teljesen tünetmentes vagyok. Kíváncsiságból voltam egy mérésen, de nem mutatták ki a candida jelenlétét.

Tehát, ha igazán akarsz tenni az egészségedért: VÍZ+LÚGOSÍTÁS, és te is többet üthetsz majd egy csapásra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése